Feedback formulier Kooijman Autogroep

Persoonlijke aandacht telt

Klanttevredenheid is voor ons bij Kooijman Autogroep van het grootste belang. Wij streven ernaar om altijd meer te bieden dan je verwacht! Helaas is jouw ervaring nu anders gebleken en dat spijt ons ten zeerste.

Onze excuses hiervoor. Dit had niet mogen gebeuren.

Hoe nu verder?

We willen jouw klacht zo snel mogelijk oplossen. Het snelst kunnen we dit doen als je via dit contactformulier contact opneemt met onze klantenservice.

Ben je niet tevreden met het antwoord? Stuur dan jouw klacht naar onze manager Klantencontact. Dit kan per e-mail naar klantencontact@kooijman-autogroep.nl of per post naar onderstaand adres. Ons streven is om je binnen 5 werkdagen na ontvangst van je klacht een antwoord te geven.

Kooijman Autogroep
T.a.v. Afdeling Klantencontact
Postbus 80
4130 EB  Vianen

Vul hier eventueel uw kenteken in