Kia viert diversiteit met "Stay True to Your Lane" campagne bij League of Legends EMEA Championship

Body

Kia is voor het vijfde jaar op rij de Main Partner van het League of Legends EMEA Championship (LEC). Dit jaar lanceert Kia de "Stay True to Your Lane" campagne om de verschillende rollen en spelers in de game te belichten en diversiteit te vieren.

League of Legends is een populaire videogame met meer dan 150 miljoen geregistreerde spelers. De LEC is een wereldwijde competitie die elk seizoen miljoenen kijkers trekt. Kia is al vijf jaar hoofdsponsor van LEC en biedt spelers en fans unieke merkervaringen aan.

De campagne omvat vijf films die de rollen uitbeelden en een virtuele "Lane Assist" om gamers te helpen trots te zijn op hun identiteit en speelstijl.

Virtuele "Lane Assist" voor gamers

Kia introduceert de virtuele "Lane Assist" om gamers te helpen trots te zijn op hun gekozen rol en speelstijl. De "Stay True to Your Lane" campagne moedigt diversiteit en individualiteit aan en viert de verschillende rollen in de game.

Vijf films die de verschillende rollen uitbeelden

Als onderdeel van de "Stay True to Your Lane" campagne gaat Kia vijf films produceren die de verschillende rollen van de spelers in de League of Legends game belichten. De films willen de discussie in de online community op gang brengen en meer respect tussen de speelstijlen bevorderen.

Discord-hub voor exclusieve content, games, merchandising en events

De speciale hub van Kia op Discord bevat vijf kanalen, elk gewijd aan een specifieke rol in het spel. Spelers kunnen toegang krijgen tot exclusieve content, games, merchandising en events die gehouden worden op het kanaal van hun gekozen rol. Het doel is om spelers aan te moedigen trots te zijn op hun positie in het spel en respect te bevorderen tussen de verschillende speelstijlen.

Kia blijft deel uitmaken van de inclusieve en diverse eSports-community

League of Legends is 's werelds grootste en snelst groeiende eSports-platform met meer dan 150 miljoen geregistreerde spelers en meer dan 117 miljoen spelers die elke maand aan het spel deelnemen. Kia is verheugd om deel uit te blijven maken van deze inclusieve en diverse community en wil actief in contact blijven met eSports-spelers en -fans om positieve gesprekken op gang te brengen over trouw zijn aan jezelf, zowel binnen als buiten het spel.