Kia EV3 met CarPay: Slim Betalen vanuit de Auto bij Kooijman Autogroep

Body

De nieuwe Kia EV3, nu beschikbaar bij Kooijman Autogroep, is de eerste Kia met CarPay – een handige in-car betaaldienst. Met CarPay kunnen Kia-rijders eenvoudig betalen voor diensten zoals parkeren. De dienst is toegankelijk via de Kia Connect-app en het touchscreen in de auto en is gekoppeld aan de betaalkaart van de bestuurder. Dankzij Parkopedia, de eerste CarPay-dienst, hebben Kia-rijders toegang tot meer dan 1,7 miljoen parkeerplekken in 19 landen in Europa. Zo vinden Kia-rijders snel een parkeerplek en betalen zij automatisch via het navigatiescherm.

Bezoek Kooijman Autogroep om de nieuwe Kia EV3 te ontdekken en ervaar zelf het gemak van CarPay voor zorgeloos parkeren en betalen.

Kia EV3 Kooijman Autogroep

In-car betalen met Kia CarPay maakt autorijden makkelijker

In-car betalen maakt het leven makkelijker voor Kia-rijders,” zegt Sjoerd Knipping, Vice President Product & Marketing bij Kia Europe. Dankzij CarPay en de nieuwste software en connectiviteit breiden de mogelijkheden van Kia-auto’s zich steeds verder uit.

Voor veel bestuurders begint en eindigt bijna elke autorit op een parkeerplaats – vooral in drukke steden kan dit een uitdaging zijn. Uit onderzoek blijkt dat 92% van de automobilisten in landen als Frankrijk, Duitsland, Italië, Japan, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten moeite heeft om een vrije parkeerplek te vinden. Kia biedt met CarPay en Parkopedia een oplossing die Kia-rijders via het navigatiesysteem ondersteunt bij het vinden en betalen van een parkeerplek.

Ervaar het gemak van Kia’s CarPay bij Kooijman Autogroep!

Kia CarPay bij Kooijman Autogroep: Slim en Snel Betalen vanuit de Auto

Kia CarPay maakt autorijden nog eenvoudiger. Samen met Parkopedia helpt Kia zijn klanten snel een parkeerplek te vinden en direct te betalen, zonder gedoe met parkeerautomaten of verschillende apps, vertelt Hans Puvogel, hoofd van Parkopedia. Met CarPay besparen Kia-rijders tijd en betalen ze via een veilige betaalkaart, direct in het navigatiesysteem van de auto.

Parkopedia is nu vooral gericht op parkeren op straat, maar zal in de toekomst ook toegang bieden tot binnenlocaties zoals parkeergarages. Op dit moment zijn er meer dan 1,7 miljoen parkeerplekken beschikbaar in 19 landen, waaronder Nederland. Zo kunnen Kia-rijders moeiteloos een parkeerplek vinden en betalen in heel Europa.

De Kia EV3 is de eerste Kia met CarPay, maar de dienst wordt binnenkort ook beschikbaar voor andere modellen. Kia Connect zet hiermee de toon voor toekomstige functies en apps die Kia-rijders nog meer gemak bieden.

“Onze vernieuwende CarPay-service vanuit de auto biedt een unieke gebruikerservaring,” aldus Olivier Pascal, hoofd van Kia Connect. “En dit is pas het begin – CarPay zal in de toekomst ook voor andere aankopen beschikbaar zijn, waarmee we Kia-rijders extra gemak bieden.”

Bezoek Kooijman Autogroep en ontdek hoe Kia CarPay uw rijervaring kan verrijken!