Normaliter prijs rijklaar: | €25.995.- |
Inruilvoordeel | €1.000,- |
Totaal voordeel: | €1.000.- |
Nu rijklaar: | €24.995.- |
Toyota Yaris: Nu €24.995.- rijklaar

De Toyota Yaris
Rij 'm al vanaf €24.995.-
Compact en zuinig
Vernieuwd design
Hybrid
Nieuwsgierig geworden?
Neem direct contact op!


















































Terug naar overzicht 20x bekeken
Specificaties
Kenteken | NL G-607-GX |
---|---|
Carrosserie | Hatchback |
Bouwjaar | 2019 |
Kleur | Wit |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | C |
Transmissie | Handgeschakeld |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 15,3 s |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 998 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 27-09-2019 |
Gewicht | 960 Kg |
Koppel | 93 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 730 Kg |
Motorinhoud | 1.0 Liter |
Verbruik per 100 km | 4,7 Liter |
---|---|
Vermogen | 72 pk (53 kw) |
Omschrijving
Opties
achterbank in delen neerklapbaar |
airco |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
bots waarschuwing systeem |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
buitenspiegels in carrosseriekleur |
centrale deurvergrendeling met afstandsbediening |
elektrische ramen voor |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
grootlichtassistent |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
hoofdsteunen actief |
knie airbag(s) |
lederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
passagiersairbag |
radio CD speler |
regensensor |
rijstrooksensor |
Signaal lak ‘Pure white’ (105) |
stuurbekrachtiging |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
zij airbag(s) voor |
Inruilwaarde berekenen
*Prijs- en actievoorwaarden onder voorbehoud. De weergegeven prijs of aanbieding is niet bindend en kan onderhevig zijn aan wijzigingen.